Beste mede PGN-leden,

Via dit artikel wil ik als technisch contact persoon aandacht vragen voor aspecten van ons kerkgebouw, waarbij op bouwkundig gebied,
elektra en energie, water (voorziening en overlast) en verwarming, printer, verlichting, media, keukenapparatuur en onderhoud zich soms problemen voordoen die vragen om een oplossingsmethode.
Sinds we geen klusteam meer hebben onder leiding van Wim Maan is het soms lastig problemen opgelost te krijgen.
Ik ben dan wel aangesteld als contactpersoon om problemen te melden maar kan ze zeker niet altijd oplossen wegens gebrek aan kennis of tijd.

Mijn idee is daarom een club van “wijze mensen met technische achtergrond” (denktank) samen te stellen, die oplossingen aandraagt en/of met juiste vaardigheden en tijd het probleem kan aanpakken.
Het is niet de bedoeling dat we bij regelmaat bij elkaar komen maar probleempunten aangereikt krijgen via mij als contactpersoon.

Mooie voorbeelden van afgelopen tijd zijn:
  1. Drempel aan zijkant tegen wateroverlast (opgelost door Wim Maan
  2. Lekkende stortbak bij een WC pot. (opgelost door Klaas Groot)
  3. Verlichting buiten bij zij-buitendeur (opgelost door Joop Kerssen)
  4. Dak lekkages vanwege verstopte afvoeren (opgelost door Dirk, Theo en Peter)
  5. Aanschaf waterstofzuiger voor opruimen lekkage-plassen (Marleen Kerssen)

    Zo zijn er afgelopen periode meer voorbeelden te vinden.
Kijk je hier positief tegenaan dan kan ik jullie op een verzendlijst zetten bij melding van problemen die vragen om een oplossingsmethode, oplossingsbesluit en oplossingsuitvoering.
Ook wil ik er op wijzen dat er in de post-kast een logboek ligt (Theo Weerman) waarin een ieder gedateerde problemen kan beschrijven en daarvoor aandacht kan vragen.
Dit logboek zal ik geregeld inkijken en onder aandacht brengen van onze “denktank”.

Dirk Sinnema

PGN-logo 2016
Email Marketing Powered by MailPoet